رژیم صهیونیستی در ادامه جنایت علیه مردم غزه، یک آپارتمان مسکونی در غرب خان یونس را بمباران کرد که طی آن ۱۵ نفر از جمله چندین کودک به شهادت رسیدند. 

۱۵ شهید در بمباران یک آپارتمان مسکونی در خان یونس

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، رژیم صهیونیستی در ادامه جنایت علیه مردم غزه، یک آپارتمان مسکونی در غرب خان یونس را بمباران کرد که طی آن ۱۵ نفر از جمله چندین کودک به شهادت رسیدند. 

دفتر اطلاع‌رسانی دولت حماس در غزه خبر داد که در جریان حملات رژیم صهیونیستی به غزه، ۱۴ هزار و ۱۲۸ نفر شهید شده‌اند که از این تعداد، پنج هزار و ۸۴۰ نفر کودک و سه هزار و ۹۲۰ نفر هم زن بوده‌اند.

شبکه الجزیره گزارش داد که در بمباران یک منزل در اردوگاه النصیرات واقع در مرکز نوار غزه نیز دو فلسطینی شهید و تعدادی نیز زخمی شدند. 

همچنین در حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به یک خانه در دیر البلح واقع در مرکز نوار غزه، هشت فلسطینی شهید و تعدادی نیز مجروح شدند. 

این در حالی است که زمزمه‌هایی درباره توافق احتمالی میان رژیم صهیونیستی و حماس در خصوص تبادل اُسرا شنیده میشود؛ هر چند مسئولان فلسطینی تأکید دارند که سران صهیونیست مانع اصلی حصول این توافق هستند، ولی عدم پیشروی زمینی صهیونیستها و ناتوانی در آزادی اسرای اسرائیلی آنان را مجبور کرده است پای میز مذاکره حاضر شوند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.